Ebrucm Doğum yaklasiyor yavaş yavaş bazı çamaşırları yıkıyorum fakat balkona aşmak istemiyorum kurutma makinesine atan oldumu aranizda
Berenibeklerken Ebrucm ben de bugün başladım yıkamaya bi posta astım bile 🙈 en iyisi balkonda kurutmak kız güneşte temiz havada. Benim kurutma makinem yok ama kurutma makinesinde de iyi olduğu tozları ı aldığını söylüyorlar ama bi bilgim yok o konuda 🤷
Annecikk34 Ebrucm açık havada daha iyi diyorlar deterjan kalıntısı falan gidiyormuş hava almış oluyormuş herkes bişey diyor . Ben bir kısmını yıkadım dışarıda kuruttum havada mis gibiydi
Efemom2 Ebrucm ben kurutma makinasında kurutucam benm balkonm dışarda kurutmaya müsait degil zaten cadde üstü yıkanmamış haliyle daha temiz kalır 😄