Bugün dr gittim ultrasona baktı ben bişey göremedim dedi şikayetin var mı falan diye sordu sonra diğer büyük ultrasona gönderdi orda da gözükmüyor dediler kesede fetüs belirtisi yok diye rapor yazmaya başladı son anda sağ tarafa kaydırınca bi saniye diyip tekrar baktı ve ordaydı kalp atışı var dedi ama benim ömrümden 10 yıl gitti o 15 saniyede çok korktum 😔