15+4 günlük hamileyim yavaş yavaş bebek alışverişine başlayacağım. Bebek bezi ve ıslak mendil sürekli zam geldiği için biraz stok yapayım diye düşünüyorum 😁 Hangi markaları önerirsiniz birde bezde kaç numarayı kaç tane almalıyım tecrübeli annelerimiz yardımcı olabilir mi🥰🥰