Merhabalar 6 haftalık hamileyim bugün gittik doktora bebek keseye yerleşmiş ama kalp atışını duyamadik su an alamıyorum kalp atışı dedi cuma günü tekrar çağırdı her ihtimale karşıda tıbbi genetik bölümünden randevu al dedi bı sorun mu var da söylemiyor mu aceba yaşayan var mi