Evet 10+2 haftalıkken bebeğim asagidaydi bana iğne değilde hap verdi günde 3 defa kullanıyorum birde ayaklarımı yukarı kaldırıyordum çok faydasını gördüm istersen sende dene fazla ayağa kalkmiyordum sürekli dinleniyordum çok şükür bir hafta içerisinde her şey normale döndü şimdi 18 haftalık hamileyim rabbim şifa versin