Bukiiiiiiii Kizlar 3gundur geceleri nefes alamiyorum hicbir sey fayda etmedi dogal yöntemler dahil bugun doktora gittim illadin burun spreyi verdi4 gun kullan sadece dedi kadin dogum doktorum da 4 gun kullan dedi napayim korkuyorum bir yandan kullanan varmi yiksa geceleri asla uyuyamiyirum maf oldum resmen deniz sulari filan asla fayda etmedi
Mferideb Bukiiiiiiii kullanabilirsin canım bana 3 gün kullanmamı söylemişti doktorum, sanırım alerjik bi durum herkeste salgın var kimse nefes alamıyor çevremde çok duydum
Melekogunur Ben de aynı durumdayım 7+4 teyiz alerjim tam 2 haftadır nefes aldırmıyor .Kbb ye gittim kesinlikle sprey ve ilaç içemezsin dedi.Kadın doğum doktorum çok sıkışırsan iliadin kullanabilirsin dedi.İlk 3 ay çok riskliymiş göze alamıyorum ama mahvoldum vallahi🤧
Bukiiiiiiii Melekogunur 23 haftaligim kuzum 5 aylik maf oldum maf hem grip hem alerjik rinit bana doktorum kullan ama sadece 4 gun dedi kullanmazsan daha verer olur dedi bu sefer daha zarwrli bebege dedi napcagimi bilmiorim ya delircem cok kotuyum😢😢
Dilos6342 Ben korona olduğum zaman bir iki kere kullanmıştım ama siz doktora sormuşsunuz zaten, çok zor durumda kalmadıkça 4 gün bile kullanmayın Benimde anca o aciyordu hiç bisey fayda etmedi 2 kere kullandım sadece
Bukiiiiiiii Dilos6342 Bende geceyi bekliyorum asiri kotu olursam dunku gibi olurusam mecbur kullanicam yoksa boğuluyorum resmen agliyorum sabahlara kadar resmencok kotu bir sey rabbim sifa versin hepimize 😢😢😢
Melekogunur Bukiiiiiiii sen ilk 3 ayı atlatmışsın canım bana kbb de 3 aydan sonra verebiliyoruz demişti rahatlatacak kadar az miktarda kullanabilirsin bence.İlacın faydası zararından daha çoksa kişinin durumuna göre veriyoruz dediler bana.
Dilos6342 Bukiiiiiiii rabbim şifa versin canim bir iki kereden bisey olmaz bende koronadan çok fena tıkanmıştım uyuyamıyordum anlıyorum halini, bir an önce gelir geçer insallah🤲🏻🤲🏻
Bukiiiiiiii Mferideb Galiba evet hem alerjik rinit hem grip ust uste su bile icemiyorum tıkanıyorum nasil zor panik atak gelio resmen nefes alamadikca berbat bi durum kimseye vermesin 😢
Bukiiiiiiii Melekogunur Insallah canim banada sifa olur dayanacak gibi degilim cunki 3 gundur sabaha kadar nesefssiz kaliyorum bildiğin korkuyirum cok kotu bir sey