Ozlmalbayrak Bugün çatlatma iğnemin 8.günü ve bugün test yaptım sonuç 15.99 çıktı sizce gebelik var mıdır
darzudemir Ozlmalbayrak canim biraz daha bekle tekrar yap ignenin etkisi 10gun sonra geçiyor yinede insallah vardır
Omay0707 Ozlmalbayrak çatlama ignesi etkisi benimde öyle oldu malesef 13 14. Günü deneyin lütfen yanılmayın
Ozlmalbayrak darzudemir görünce sevinemedim bile yarın yine versem yükselirse gebelik var denilebilir dimi