Mrb kızlar bugün doktordan geldim perşembe günü rahim ağzı kisaligim 25mm.iken şuan 13mm. 34 haftalığız ikizlerim olacak doktorum sürekli yatmami söyledi yatıyorum ama arada tabi geziniverdim ondan da olabilir acil bi durum olmadıkça 37.haftada sezeryan yapacak 15 gün daha bu kısalık götürür mü beni acaba böyle bi durumla karşılaşan var mı aranız da