Ayba16 14 +5, Seda Duygu Özüpek doktorum. hevesli hevesli cinsiyet belki belli olur diye gittim ama tahminde dahi bulunmadı 19.20.haftalarda belli olur dedi. Bazı doktorlar söylüyormuş bu haftalarda öğrenen var mı?
serapinci Ayba16 benimde seda duygu özüpek 16 haftalıkken tahminde bulundu ama sen gene de ayrınti ultrasonu bekle dedi öyle de yaptim.
Misssitare Biz 14. haftada öğrendik. Erkek olduğu için hemen belli etti ama net açıklama ileriki aylarda daha iyi oluyor. Doktor garantiye almak istedi sanırım.