Selamın aleyküm arkadaşlar 30+1 hamileyim riskli gebelik serklajliyim bir haftadır yatarken ağrılarm olmaya başladı yatakta donerken falan kasik ağrım oluyor sonra geciyor dönünce , Özel bölgem de agrilar oluyordu ama çok ayakta durursam oluyordu dünden beri özel bolgemde her ayağa kalkmamda ağrı oluyor baskı oluyor sol bacağım ağrıyor bu gün hafif bel ağrım var bir kaç haftadir bunlar normal mi