igvescarim Allah’tan birşey çıkmazsa normal doğum yapmak istiyorum ama çoğu doktor Sezeryandan yana gibiler. Normal doğumu destekleyen bildiğiniz doktor normal doğum yapanlar varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim ❤️
igvescarim Ayseport çok teşekkür ederim. Çok istiyorum inşallah bir sorun çıkmazsa O yüzden normal doğum destekleyen bir doktor arıyorum
Ayseport igvescarim bn o doktora gidiodm normal istiyorum dedim yaparsn sen dedi çok destekledi 39+2 ydim kanamayla gittim açılmam olmdı bebeğin nabzı düştü öle sezeryane aldı beni yoksa açılman olana kadar beklicez dedi asla sezeryan olsn demedi