Oğluma 4 aylıkken Elif anada aptullah diye bir doktor var Acibademin doktoru ona yaptırdık
Salavatlarla Dualarla yaptı sünnetini 15 2o dk sürdü sadece pipiye iğne yaptı uyuşturdu ameliyat esnasında oğlum uyanıktı. 800 TL verdik, şuan kaç TL bilmiyorum eli çok hafif oğlum sünnet olduğunu anlamadı bile 2 gün dikkat ettim sonra koruyucu kartonu çıkardım.
Soru soracak olursanız diye telefonunu veriyor gece dahil arayabiliyorsunuz. Sünnet olduktan bir hafta sonra Da kontrole çağırdı ücretsiz
Gittik.