Yasmn07 İğne olduğum günü saymassak bugün 11.günüm. Yedinci ve dokuzuncu günde idrar testi yaptığım zaman silik bir çizgi çıkmıştı ama şimdi negatif acaba iğnenin etkisi geçti mi çok moralim bozuk yıprandım artık tek çizgi görmekten
denizmanzarasi Yasmn07 benimde bugün iğnenin 10.günü iğneyi sayarsam, hala etkisi geçmedi bence siz yarın tekrar yapın her an çizgi geri gelebilir 🙏🏻