Burada çook şefak saydım….
Bir ay önce doktorum dokuz Mayıs için gün vermişti.Sabahleyin erkenden yatışım yapıldı.Dokuz buçukta sezeryana alındım.spinal olarak yapıldı her hangi bir sıkıntı yaşamadım.biraz korkum vardı ama doktorum,ameliyat ekibi hepsi çok iyidi çok ilgiliydiler beni baya sakinleştirdiler. Saat 10 da prensesime kavuştum 😍😍benim de bebeğimin de durumu gayet iyi.Rabbim bir umut içinde olanlara hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah….