Gizem--16 Kizlar bebek anne karnında nasıl döndü hissettiniz mi ve baş aşağı pozisyonda ise bunun belirtileri nasıl
Deletedmom_110 Gizem--16 Şu an biz de 30 olduk acaba döndü mü diyorum hareketleri öncekine göre değişik geliyor çünkü midemde falan baskı hissediyorum
Eminecak Gizem--16 ayaklari midene dogru oluyor oraya tekme atiyor genelde. Ayaklardan hissediyorsun yani
Gizem--16 Abdusunannesi baş aşağı pozisyonda sizde belirtiler nasıldı nasıl hissediyordun hareketleri
Gizem--16 Deletedmom_110 bu güne kadar sürekli sağ ve sola geriniyordu bgun dik oturamadim diyaframima doğru aşağı yukarı geriniyor acaba döndumu diye dusunuyorum
Dlr48 Deletedmom_110 bende 30 oldum ıkı gun onceki kontrolde bas asagı dedi doktor zaten gobegımın altında baskı hısetmeye baslamıstım bırde hareketler bıraz yavasladı gıbı hıssetmıstım bebek hareketimiydi kasılmamıyfı cozemedim sekılde bır hareketlenme vardı ben donmesine yordum ama her an sekıl degıstırebılır tabı erken daha
tucedmrtas Aslında hissedersin benimki 29 haftalıkken 2 gün boyunca hiç çekmediğim kadar sancı çektim sertleşti kasıldı vs normalde hıçkırığını midemde hissederdim karnımın altında hissetmeye başladım anladım ki dönmüş onun sancısını çekmişim meğer
Gizem--16 tucedmrtas hickirigini bende kasıkta hissediyorum bayadir ama 31 de doktorum dönmedi dedi şuan 33 um bilmiyorum
Dlr48 tucedmrtas bende sizin gıbı oldum 29 hçgsuet guzeldi kıpır kıprdı tam 30 dogru degısık bır sancı kasılma bebek hareketimi cozemedıgım sekılde oldu ıkı gun sonra hareketler yavasladı ve hıckırıklar kasıkta hıssetmeye basladım konteole gıttıgımde doktor donmus dedi bırde gobegımın hemen al kısmında baskı vardı bebek bası gıbı
hamilelikyolculugum Gizem--16 sağ kasığıma doğru hıçkırıyor :) tekmeleri göğüs kafesime doğru atıyor . Uzun zamandır baş aşağı pozisyonda 1 kez döndü sadece. Onu da tekmeleri aşağıda hissetmiştim oradan anladım
Gizem--16 hamilelikyolculugum hıçkırıklari bayadir aşağıda hissediyorum bazen sağ bazen sol kasıkta ayaklarını hem idrarima vuruyordu sürekli 5 dk bir lavabo ihtiyacı hissettim ki halende öyle sürekli lavaboya cikihorum ☺️ bgunden itibaren dik oturamadim ve kaburgalarım batıyor hele sağ taraf
Nergissi Gizem--16 hissetmedim kontrolde bi baktık kafa aşağıda . Ayaklarını midemde hissediyorum hareket hep o tarafta
Kubra_elif_ahmet Gizem--16 Ayakları hep yukarıda oluyor kaburgalarını tekmeliyor sürekli bide ilk döndüğünde benim bıçak saplanır gibi oluyordu aşağıya. Bide kafa aşağıya basınca sürekli tuvalete gidiyordum
Gizem--16 Kubra_elif_ahmet ayakları asagidaykende sürekli lavaboya çıkıyordum vuruyordu şimdi farklı durumda hissediyorum dönmüştür heralde diyorum yani ama bazen de böyle sağda yada solda tırmaliyor sanki 🤣