BUSRAMSAMETM canim stres yapma benim oğlumda 3 4 katı yüksek çıktı çok stres yaptım doktorum irdeleme dedi bu testlerin kesinliligi yok nice engelli dediğimiz gebeliklerin doğumuna girdim hep saglikli doğdular sağlıklıdır dediğimiz bebeklerin doğumunda ise engelli dogduklarini gördüm dedi eğer bebeği istiyorsan kurcalama git doğumunu bekle demişti sonra detayliya girdim doktor bana saglikli bir bebek bir sorun yok demişti boşu boşuna o stresi yaşadım bence sizde stres yapmayın birsey yoktur insaAllah