Arkadaşlar 38+2 den merhaba bugün kontrolümüz vardı . Doktorum bebeğin sıvısının sınırda olduğunu belirtti. Perşembeye hazırlıklı gelmemi istedi açılmam olursa suni sancı ile normal doğum eylemi , açılma olmaz ise sezeryanı gerçekleştircek . Ben normal doğum istiyordum pozisyonun da doğum kanalına inişin de çok şükür bir sorun yok . Aynı durumu yaşayan oldumu fikir alabilirmiyim bebek için en hayırlısı neyse o olsun tabiki ama kafam çok karışık