Ozzggeee Kızlar devlet hastanelerinde doğumdan sonra özel tek kişilik oda tutuluyormuş sanırım. Böyle birşey var mı, bilgisi olan var mı. Doğumum İzmit Alikahyada olacak. O hastanede veya diğer hastanelerde var mı böyle birşey.