Ark bende korkuyordum kendi doktorum baktı ay hissetmedim bile okadar nazikki sonra dedim 1 hafta sonra şehir Hastanesi’ne gıdım sancım var numarası yaptm kaydım olsun orayada orda dogururum belki diye herkes çok övdü ve kadın alttan muayene etti sancım var dedim diye çatm açıldı mı diye bakmak için öyle bir ağrı yok ve alltan o 2.ci muayene doğumumu başlattı sanırım tetiklemis dogumumu dünden beri sancı var doktorum dakika takibi verdi heran doğuma gidebilrm 😂😂 zaten artık gelsin istiyrz 😂