Bilgili hanımlar benimde eşimle kan uyuşmazlığım var . , 2 . Gebeliğim 1. Gebeliğim kalp durması sonucu kürtajla sonlandı kürtajımdan sonra iğne vuruldum , 9.haftada doktorum bidaha uyuşmazlık iğnesi vurdu. 13.hamileyim şuan indirekt coombs pozitif çıktı . Titrimetrik ¼ çok üzülüyorum , internette araştırıyorum ama hiç bişey bulamadım aranızda bilgili olan var mı?