Brcnnnn
Bendeee 36+3 um bugun canim ayni şikayetten gittim hicbir problem olmaz benim bebis de küçük şuan ama bende dogdugumda 2500 2650 civariymisim doktor suan bile gelmesi normal bazi bebekler gelmek bazisi da hic gelmek istemez dedi o yüzden kuvezlik sorun olmasi icin organlarinda yani ciğerleri gelismemis olursa oluyormus onun dışında bir sorunu olmazsa neden alinsin canim ben bugun hatta dogurucam sandim dogumhaneden kaciyordum alttan bakildi açıklık hic yok ama birden yapabilir kafasının yarisi kanalda gibi görünüyor oyuzden hayırlısı nezamnssa ozaman olsun diyorum❤️🙏🏻 hepimiz icin rabbim yardim etsin sağlıkla kavusalim💕🤗