Kizlar merhaba. 34+1 hamileyim. Dun cok agrim oldu. Temizlik yaptım ondan mı diye de düşündüm. Belim ve karnım çok agridi. Yürürken karnımın sagi taş kesiliyor sanki adım attırmiyor. Bebek dun hiç oynamadi ama bu gun hareketli. 1 hafta öncede bildiğimiz şu gibi bir şey geldi seffaf kokusuz. Çamaşırını baya islatmisti önemsemedim. Ama bu 2 gundur akintim gelio. Benim gibi olan anneler var mi?