Ozsvm Kızlar doktor cinsiyet belli ama haftaya daha netlesir soylerim dedi simdi bisi demedi sizce cinsiyet nedir 🙈 12+4 haftalik [/url]
freedyaq Ozsvm bize 12.haftamızda erkeğe benziyor demişti.16.haftamızda kendi doktorum göremedim vs dedi başka doktora gittik ve %90 erkek dedi şu an cinsiyeti nedir bilmiyorum 😄
Meryem_selvi34 https://resimyukle.io/r/OXuhTpwr1J Merhaba bizide tahmin edebilirmisiniz tecrübeli anneler ☺️
kubramomm kızlaaarr banada yorum yapar mısınız?🥰 İlk hamileligim ve çookkkk merak ediyorummm 13+3 de ki ultrason görüntümüz🤭 Doktor erkeğe benziyor ama bir ay sonra geldiğinde kesin soylerim dedi. Sizce ne?
Beyza_beratinannesi27 @haklisinesracim https://resimyukle.io/r/wv4cYv5d65 bizede bakar mısınız rica etsem 😊
haklisinesracim Beyza_beratinannesi27 çıkıntı var ama bu cikintinin ne olduğunu anlamak için erkek organlarını net görmek lazım testisleri
Gunesyvuzz Ranammmm https://resimlink.com/yuklendi/515e752b5aaefcd443b5a63093f1cb96/ Benimkinede bakarmısın canım 11-2 haftalık
haklisinesracim Beyza_beratinannesi27 evet bacak arasi tabi de çıkıntı tek başına erkek demek için yeterli olmuyor benim kızımda 17. Haftada bu görüntü vardı doktor direkt erkek dedi ayrintilida o çıkıntı yoktu mesela kızım oldu. O zaman doktor da erkek demek için testisleri görmek lazım çıkıntı iki cinsiyette de olur demişti.