Kızlar merhaba 35+0 haftaligim doktor bugun cok fazla kasilmam var diye alttan acilmama bakti birde cati muaynesi yapti acilmam yok bu haftada acilma olmamasi normalmi? Catin ise cok cok iyi uygun dedi ogluşum bas asagi basi 2 3 hafta onde nstde cok azcikin agri cikti nedersiniz ilerleyen haftalarda acilma olurmu spor ve yuruyus yapan biriyim ama daha acia yok deneyimlerinizi yazarsaniz cok sevinirim.😘