fulybeyaz Merhaba kızlar, 20+2 haftalık gebeyim. Bugün detaylı ultrasona girdim ve bebeğimin sol böbreğinde ufak bir genişleme gördüğünü söyledi doktorum. Aynı durumda olan var mı?
Brcnbysl fulybeyaz benimde detaylıda 4 mm genişleme vardı şimdi 29. Haftadayız 7 mm genişleme olduğunu söyledi doktorum takip edicez dedi😔
MihrimahVeAnnesiii fulybeyaz evet benim kızımda da aynı şekilde doktor çok önemsemedi doğum yaptım takip ediliyor genişleme çok ciddi boyutta değil diyorlar
Irem88- fulybeyaz 16. Hafta kontrolümde dr um iki böbrektede genişleme var dedi bakalım detaylıya bende bu hafta giricim inşallah normal çıkar. Rabbim tüm bebekleri sağsalim annelerine kavuştursun🤲
sumelegi fulybeyaz bendede görüldü. Ama tetkit gerektircek boyutta değil dedi. Doğumdan sonra tekrar bakılır sanrm.
Mucize7 fulybeyaz benimde sol böbreğinde görüldü kızımın doktor kafana takılacak bir durum değil üzülme dedi bazen kendisi kayboluyor dedi inşallah daha fazla genişlemez ve kaybolur
fulybeyaz Kimisi kendi kendine kapanıyormuş evet, bu büyük bir sorun teşkil eder mi acaba ister istemez kafaya takıyorum
Mucize7 fulybeyaz bende takıyorum canım ister istemez hep aklımda seni çok iyi anlıyorum bir daha ki randevuma 1 ay var çok merak ediyorum 😞
nazy fulybeyaz anne karnında geçiyormuş evet doktorda bana öyle dedi ama kontrollerde ilerleme olursa geçmezse doğduğu gibi ultrasonla bakacaklar mis öyle dedi bana doktor
nazy fulybeyaz benim oğlumda da 21 haftada detaylı da sol böbrekte genişleme çıktı doktor korkulacak birşey yok erkek bebeklerin çoğunda oluyor bu durum dedi her ay kontrol ediliyor ilerleme var mı diye yok çok şükür inşallah ta olmaz
ozlemderinnn Bugün detaylıya girdim benimde bebeğimin sağ böbreğinde genişleme varmış. Fetal DNA yaptırmamı tavsiye etti ne yapmalıyım bilmiyorum
Snmkya fulybeyaz 17 aylık kızım. Detaylıda belli olmuştu ağlayarak ve hep kuşkuyla geçti hamileliğim stres stres. Kızım doğdu zor bi süreçti ama şuan sadece takipteyiz. Voiding ve mg3 testleri yapıldı damarda darlık tespit edildi. Hatta ameliyat sınırında kaldık nefroloğumuz bizi bi özel görüntüleme merkezine yönlendirdi. Ortadaki ölçümler çok çok farklıydı ve gerçekçiydi. Bu yüzden ameliyat ötelendi. 9.ay da gittiğimizde gerileme olmuştu 1 yaş da gittik ne geri ne ileri kalmış öyle ama sorun görmedi herhangi bi terslik olmazsa 2 yaşta görelim dedi. Tabiki diğer böbrek kadar iyi bi böbrek olmayacakmış ama buna da şükür. Kesinlikle doğumdan sonraki süreç iyi ve sıkı takip edilmeli doktor önemli bir detay. Çok iyi bir perinatoloğa gittim. Bana anne karnında müdahale edilecek bir durum değil bu senin yüzünden de değil stres yapmana gerek yok demişti. Tabi beni aydınlatacak bir yazıya denk gelmedim hiç burada. Anne yüreği göz görmeyince gönül katlanmadı hamileliğimin tadını çıkaramadım.
Mel16 Snmkya cok gecmis olsun. Hamileliginizde bebeginiİn böbreği kac mm kadar büyümüştü hatirliyormusuniz acaba? Benim bebeğimde de ayni sorun var suan 24 haftalık 14 mm sag böbreği.