Sehersngl Kızlaarrr. Adetimden 2 gün geçti ve bugün de test yaptım ama Negatif bazen kasık ağrısı oluyor ve göğüslerim falan ağrıyor tuvalete çok çıkıyorum. Neden olabilir. Normalde adetim düzenlidir tabi kimyasal gebelik geçirmeden önce. 😏
Sudeki Sehersngl canım belki geç döllenme olmuştur 2 gün sonra tekrarla testini bir de kan ver kan kesin sonuç
asraca Sehersngl sabah ilk idararla mı denediniz keza ben ilk ilk idrar denedim çıktı sonra ki gin akşam yaptım çıkmadı şuan 6 aylık varmış 😂
Ebru-EY Sehersngl sabretmek zor ama bekle canım. 1 hafta olsun bence. Belki geç döllenmedir. Benim öyleydi.
Sehersngl Sudeki perşembe gününe kadar Olmazsam kan vereyim o zaman aslında bugün verecektim ama geç oldu artık.
Sehersngl Ebru-EY valla çok zor ya beklemek. Kaç tane test alıp yaptım valla eczanelerle akraba olcaz neredeyse 😊