Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimde daha öncesinde kalp durması sebebiyle kürtaj oldum . , şuan ikinci gebeliğim 9.haftamda uyuşmazlık iğnesi vuruldum , 13.haftamdayım doktor kan testi istedi , eşimle aramda kan uyuşmazlığı vardı indirekt coombs testimiz pozitif ¼ cıktı doktor hicbir açıklama yapmadan 15 gün sonra gel dedi çok korkuyorum yavruma birsey olcak diye böyle birşey yaşayan varsa lütfen ne gibi tedavi oldugunu ne aşamalardan geçtiğini yazabilir mi? bu duruma cok üzülüyorum Rabbim hepimizin yavrularını korusun.😢😢