zeynosunannesiiiii Sizde de su gibi akıntı oluyor mu iç çamaşırım her lavaboya gittiğimde yoğun ıslaklık var 😞baktığımda şeffaf renk su gibi ayni 7 haftalığım internetten bakınca vajinadan sıvı gelmesi düşük belirtisi diyor
Sevdapl zeynosunannesiiiii internete göre hepimiz kanseriz. Renkli olmadığı sürece akıntı gelmesi normal.
MinnieMouse zeynosunannesiiiii kızıma hamileyken doğuma kadar hep oldu bende canım. Bir süre enfeksiyon için ilaç kullandım ama geçmedi. Damla damla su gibi idrar kaçırma da değil. Normal yani bağışıklık düştüğü için olabiliyor. Eşinle korunursaniz hafifler. Çamaşırını gün içinde sık sık değiştir. Kefir yoğurt vs tüket.
zeynosunannesiiiii Sevdapl orası öyle evet ama üç kere doktora gidince kesem dahi görünmedi ve hiç hamilelik belirtim yok ister istemez endişeleniyor insan