Sadriye35 tansiyonunuz cok korkacak bir seviyede degil henüz. Onemli olan telas yapmayip stresten uzak sakin kalmanız. Ben 22. Haftamdan beri alfamet kullaniyorum. 16/11 falan gorduk tansiyon olarak. Doktorum zaten perinatolog. Nefroloji uzmanim da 8 alfamet e kadar günlük cikabilecegimizi soyledi. Ben de 31+6 yım. Ustelik ikiz gebelik benimki bu sebeple ve tansiyonum uzun zamandir yuksek oldugu icin bebeklerimin kilolari dusuk. Biri en son 1300 gr digeri 1600 gr dı. Doktorum 37. Haftada alacagini soyledi eger bekleyebilirsek. Oncelikle 34 u çıkartalım dedi. Takip ediyoruz her hafta. Tansiyonum yüksekselirse erken alabileceğini soyledi. Ayriyeten benim tasikardim falan da var. Nabzim ayaktayken 170, uzanirken 135 falan. Her hafta spot idrar veriyorum. Evde surekli tansiyonuma bakiyorum. 15/10 gorurseniz hastaneye gitmeniz gerekiyor. Yani diyecegim o ki alfametinizi kullanip sakin kalın :) siz muhtemelen haftanıza gelince dogum yaparsiniz. Sizin de sezaryen ile alabilir ama. Bebeği riske atmamak icin :) gecmis olsun 🙏🏻☺️