Sybabyss Bebeğim 38haftalık ultrasonda 37haftalık çıktı bu geç doğmasına sebep midir sizce 🥺 normalde 39da dogar diyordum ama 40a yada 41e kadar uzamasına sebep olur mu. Böyle bişi yaşayıp ne zaman doğurdunuz
balbebekannesi0 Sybabyss benim hep öndeydi ama erken doğmadı. Sizin de geç doğacağını sanmam. İlişkisiz bence.