Seyo64 Arkadaslar bu gün kontrole gittim doktorum sezeryan yapacak carsamba gün tekrar gel nst çekelim dedi 39 haftalik olacağım o gün sizce sezeryan günü vermek için mi çağırdı o gün
Elizzannesi Seyo64 32 +4 um bugun kontrole gittim bende ilk defa nst ye girdim.bi sıkıntı yoktu çok şükür 3 hafta sonra gel sezaryen günü verecem dedi
my116 Benim doktorum 40’dan sonra müdahale edebiliriz dedi onda bile normal doğumdan bahsetti doktorunuzun hangi doğumu daha çok gerçekleştirdiği önemli tabi
Seyo64 my116 benim vajinismus rahatsızlığım var canim bu gun konustuk zorla dogurtamam seni dedi carsamba gel tekrar nst yapalım dedi
Seyo64 my116 birde suan bebegin kafa çevresi karın çevresi 35 36 haftalarda neden böyle onuda anlamadim
tospikaskim Elizzannesi ne kadar erken nst ye girmişsiniz. Ben 36 4 oldum hala girmedim. Perşembe randevum var 37 hafta oluyoruz. O zaman gircez heralde
Elizzannesi Seyo64 sezaryen günü verecem dedi artık 2 hafta sonrasına 3 hafta sonrasına mi verir zaten 38 dolmadan gün vermiyorlar
Seyo64 Elizzannesi doktorum izinliydi bir de ilk hamileligim normal yapmayı düşünüyordu onun icin canim