Meraba tüp bebek sürecinde olanlar yaptırmış olanlar süreç çok zormu cok yumurta olunca tutmuyor diyolar normal yumurta cıkarsa tutma şansı daha çokmuş.çok yumurtası olanlar dolu olsada hepsi döllensede rahme konulunca negatif oluyomuş cogunluklu olarak, çok yumurta toplananlarda ..,bende korktum cok yumurta toplanır diye inşallah normal yumurta toplanır 10_14 arasıymış normali