Merveklc3 bende 1 Şubat’ta düşük yaptım kürtaj oldum 3 aylıktı kromozom anomalisiydi yani sağlıksızdı iki adet gördüm sonra korunmayı bıraktım geçen ay yumurtlama dönemini değerlendirdik adet olmama 5-6 gün kala kasıklarımda hafif adet olacak gibi arada sancılar giriyor adetime 3 gün var iç çamaşırıma beyaz akıntı geliyor kasıklarıma adet olacak gibi sancı giriyor geçiyor ha oldum ha olacam gibi bakalım bekliyorum Rabb’im sağlıklı sıhhatli bebekler dünyaya getirmeyi nasip etsin 🤲🏻