Lovebabymoom yani hastanede giymek için illa hastane çıkışı olmak zorunda değil diye düşündüm açıkçası diğer tulumlu takımlarından götürmeyi düşünüyorum hastane çıkışı adı altında satılan setler çok pahalı geliyor gözüme halbuki bir farkı yok diğer kıyafetlerden o yüzden 1 tane almıştım, 1 tane hastane çıkışı ilk giydirilir 2 tane de normal takim alırım tulumlu şapkalı içine zıbın diye düşündüm. Tabi tecrübeli değilim belki de yanlış düşünüyorumdur tecrübeli olup okuyan olursa da yanlış mi doğru mu aydınlatırsa sevinirim 🙈