Babylove06 ilk oğlumda kullandım çok rahat etmiştim hem her yere taşıdım hemde ayağımın altında hep sallayarak uyuttum hakkını vermiştim yani, şimdi 2.ciye hamileyim ama oğlum biraz aktif olduğu için rahat vermeyeceğini düşündüm bi tık yüksek beşik aldım ama işe yaramazsa mecbur ondan alıcam yine