merhaba anneler 34+2 den yazıyorum bugün kontrolüm vardı doktor bebeğimin bağırsak genişliğini 12 cm ölçtü tam sınırda dedi ve her ihtimale karşı perinatoloğa yönlendirdi haliyle farklı şehirde 2 gün sonraya bulabildik randevu en uygun. o zamana kadar aynı tanının görüldüğü anneler varsa yaşadıklarını anlatmalarını rica ederim