tontonhanim benim bir tanıdığım var 14 yaşlarında. Sarışın, renkli gözlü bebek gibi, çok güzel bir kız, çok sessiz ve çekingen ama çalışkan da. İsim önemli tabi ki fakat karakter belirlediğini çok düşünmüyorum ben. O zaman bütün Ayşeler benzer olurdu ne bileyim 😅