Merhaba hanımlar size isimle ilgili bir sorum olacak. Ben bi dua gecirmiştim içimden hayırlı vakitte bi bebeğim olsun diye ama daha hamile olduğumu bilmiyordum ve şoyle bişey geçti içimden eğer bi kızım olursa adı Berra olsun ama o isim o an nasıl aklıma geldi hiç bilmiyorum ve 3 gün sonra hamile olduğumu oğrendim ve bi kızım olacak Allahın izniyle. Sizce adını Berra mı koymam lazim 🙂