Ya kızlar nstye bağladılar beni az önce. Zaten çatı muayenesi olcam diye gergindim gece uyumadım hiç. Nstde kalp atışı 50 çıkmasin mi basladim ben ağlamaya. Neden kalbi atmıyor diye. Hemşire cihaz bazen hata verebilir diyor ama dinleyen kim😅 Başka cihaza bağladılar hemen oh dedim bir sorun yokmuş. Ama o 5 dk bana geçmek bilmedi aklımdan neler geçti neler. Nefessiz kaldım cidden. Hayırlısıyla hepimizin doğumu olsa da rahatlasak ya böyle yoksa yakında kafayı yicem ben 😅