Ormanmeyveli Kizlar tekrar bulantılarim basladi demistim sebebi demir ilaciymis onu farkettim. Bir kaç hafta içmesem ne olur. Bebege zarari var mi
Nskyhn Ormanmeyveli bebeğe değil de bize var işte. Ama bana doktorum miden bulandıgi an da kes demişti doğal takviye al demişti. Ben 3 gün içmiyorum randevuya kadar icemem gibi gözüküyor çünkü cidden tek mide ile kalmıyor baş ağrısı falan her şeyi yaşıyorum
Gizem2121 Ormanmeyveli Ben ilk hatalarda kulandm mide bulntisi yapti kulnmadm 13 haftamda serklj oldum yine doktor verdi kulndigm gun hastnelik oldum kusmaktan tansiyonm dustu doktora soyledim kulnma dedi yani anliycgn kulnmadim.ben
Ormanmeyveli Nskyhn en son 11.8 gibi bir degerdeydi tabi 12lerden düştü bu değere. Çünkü bende sizin gibiyim içtiğim an surekli agzima demir tadi geliyor ögürme geliyor bir kac kez kustum hatta. Kuru üzüm ve pekmeze başladım 1 2 hafta kullanmayacagim kesin degerim düşecek ama en kötü damardan alirim ne yapayim çok üzülüyorum
Niran16 Bazı demir ilaçları çok ağır gelebiliyor, benimki ferrosanoldü içmekte çok zorlanmıştım bulantı yapıyordu sürekli daha sonrasında muadillerinden bir tanesiyle değiştirmiştim ferrumfort ile siz de başta doktorunuza danışıp öyle yapabilirsiniz ☺️
Nskyhn Ormanmeyveli aynen ben de salatalara tere roka yemeye başladım normalde hiç yemem pekmez kasikliyorum falan 2 hafta sonra kan verecegim bakacağım durum nasıl acaba bunlar işe yaradı mı merak ediyorum doktora da değiştir diyeceğim çünkü hiçbir şey yiyemiyorum ve günüm rezil oluyor 😢
Ormanmeyveli Nskyhn Her gün iciyir musunuz 🥲 Ben 3 4 gündür içmiyorum 🥲 Bir 3 4 gun daha icmeyecegim midem duzelene kadar 🥲
Ormanmeyveli Nskyhn Bende öyle yapacağım ama çok endişe etmeyelim ya 1 2 haftadan bir sey olmaz ilaç degisince toparlariz ınsallah en kötü ihtimalle damardan veriyorlar 🥲🤲
Nskyhn Ormanmeyveli ya ben şuna güveniyorum doktor ilacı yazarken önceki aylar mideden çok çektiğimi biliyordu bana dedi ki içmeye çalış ama çok kötü olursan miden bulanırsa hemen kes diğer prilam yazmıştı ona devam et dedi. Demekki çokta kayıp yaşamam diye düşündüm 🧐 bı de annem son hamileliğinde hiç kan ilacı içmedi sezeryan oldu bana bu süreçte doğal takviyelere yönel dedi ben de öyle yapıyorum hiçbir şey yiyememektense 😢
Nskyhn Poyras ayyyy içtiğim günler çatlıyorum ben de başta çok TV izlemeye yormustum sonra burada kullandığım ilacla yorumları okudum o an anladım. Gynoforen mi ne kullanıyorum ben pembe bir hap. Çok bas ağrısı yapıyormuş. Bende de inanılmaz yaptı normalde baş ağrısı nedir bilmezdim