Göğsümün altından göbeğime doğru dik bir ağrı var iki gündür bıgun dr gittim reflüdür dedi serum takıldı ilaç verdi miğdem için aynı durumda olan var mı kızlar ne oturabiliyorım sağa sola zor dönüyorum ağrıdan birde bebek 3200 gr olmuş kilosu 35 haftadayım çok mı sizde kilosu