Mybabyyyyy Lcw gömlek pijama takımları nasıl acaba kalitesi vs iç gösteriyor mu kızlar🙂 kuponlardan yararlanmak istiyorum fırsat varken 🙂
Edadrmz Mybabyyyyy ben 2 takım aldm cnm önü düğmeli olanlardan acık pembe almıstım ikisinide biraz iç gösteriyo sanki ama üzerine sabahlık giyicem için çok sorun yapmadm
Mybabyyyyy Edadrmz bende açık pembe bakıyorum hangisi acaba fotoğraf varsa atar misiniz🙂 bir de sabahlık sizce alınmalı mı ben kararsızım da 🙂
Edadrmz Mybabyyyyy https://imgyukle.com/i/RqL7wx uzun kollu aldığım buydu bitanede kısa kollu aldım canım . ya bana kayınvalidem almış sabahlıklı pijama takımı rengi bunlarada uyuyo çok rahatsız olursam onu üstüme giyerim diye düşündüm . Benim çarşamba günü doğumum havalarda tam ısınmadı ya belki giyerm senin ne zamana denk geliyo