Merhaba 32+0 hamileyim bugün doktora gittim bebek karnından kilo almamış iki hafta geriden geliyor 1.706 gr çıktı. kan akışına bakıcaz bir sorun var mı diye dedi. Genetikte olabilirmiş herhangi bir sıkıntı olmaya da bilirmiş. Ama erken doğum sebebiymiş bu durum. Birde minyon bebek olabilir dedi ne demek bu ? Eşimin boyu uzun benim boyum 1.70 minyon olması için bir sebep yok bence. Perşembe gününe randevu aldım ultrasona bakılacak böyle durumla karşılaşan var mı ? Sonrasında sıkıntılı oluyor mu acaba ?