Merhaba hanımlar ben rutin gebelik testlerimi yaptırırken bu testimde ufak bir değer düşük çıktı tekrarladık bu sefer güzel çıktı. Ama doktor her ihtimale karşı perinatalojiye yönlendirdi ordaki prof. Dr da hangi teste güvenebileceğimizi bilmiyorum en sağlıklısı amniyosentez ded. Amniyosentez çok büyük bir test değil mi hanımlar aranızda böyle benzer bişey yaşayan var mı?