Selam kizlar nasilsiniz biz 18+0 olduk haftaya randevumuz var uzun suredir gidememistim özledim bebitomu bu aralar yine uyku hali mevcut hareketleri hissedemiyorum hala yada ben anlayamiyorum 2.gebeligim olmasina ragmen 1,2 haftadır suphelendigim hareketlerde yok cozemedim bu durumu bitti dedigim kusmalarim 2 gundur yeniden basladi cinsiyet hala bilmiyorum neyse bizde durumlar boyle sizde durumlar nasil☺