Kızlar bu zamana kadar özel takipliyim ama kan uyuşmazlığı iğnesi için devlete gideceğim özelde pahalı diye duydum, sizler yani devlet hastanesinde kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıranlar yanınızda hangi evrakları götürdünüz işlemleri hızlandırmak adına, bana özelde bı indirekt coombs testi yapmışlardı negatif çıkmıştı, kan gruplarımızın yazılı olduğu ehliyetlerimiz var onların fotokopisi olur mu birde evlilik cüzdanı ? 1 günlük sürem olacak ertesi güne kalmasını istemiyorum işlemlerin, birde tabi doktor kabul ederse beni 28+5 oluyorum gideceğimde