Didemesut riskli gebelik değilse normal hamileliklerde hemen hemen her işi yapabilrsiniz. Hatta ben 40+2′ydim, evi süpürüp silip ertesi sabah doğuma gitmiştim. Son zamanlarda hareket normal doğuma da yardimciymis, ama bende işe yaramamisti o ayrı 🤷♀️