Cnsklksz Kızlar bademciklerim iltihaplandı doktor antibiyotik verdi kadım dogum doktoruma sordum içebılırsın dedı ben ıcmek ıstemedıgımı soyledım ama enfeksıyonun geçmez dedi ama çoğu kişi içme diyor napıcam bilgisi olan var mı
irem-Dora Cnsklksz kadın doğumcu iç dediyse muhakkak iç canım enfeksiyon bebek için daha riskli ona geçme ihtimali de var bu yüzden antibiyotikten korkma zaten gebeliğe uygun olan bir antibiyotik vermişlerdir. Bende sebepsiz enfeksiyon yüksek çıkıyor diye 1000 mg lık augmentin kullandım sabah akşam, bir şey olmadı şükür düştü enfeksiyon değerleri
Ozisko Cnsklksz bazı antibiyotikler gebeliği etkileyen sınıfına girmiyor büyük ihtimalle seninki de öyle olduğu için doktorun uygun görmüştür o yüzden korkma bence kullan, kullanmasan daha kötü.
FHKK Cnsklksz Doktor iç demiş sen neden içmek istemiyorsun ? Enfeksiyon geçmez içmezsen, augmentin mi antibiyotik? Genelde gebe ve emzirene veriliyor. Emzirirken kullandım bikaç kez.
Feridece28 Cnsklksz enfeksiyon bebeğe ilaçtan daha fazla zarar verir. Ben ilk başlarda kullandım hiç bir sıkıntı olmadı, ayrıca herkes doktordan iyi mi biliyor? Icmen senin için daha iyi olur
Esraaanne Bazı durumlarda mecbur veriliyor ama benim doktorum parol bile icmeme müsade etmiyor her doktor farklı bişey yapıyor kimi neyi dinleyeceğim izi şaşırdık geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah
2cocukluana Bende 3 gundur kullaniyorum bogazlar kulaklar enfeksiyon kadin dogum doktorum onayladi enfeksiyon ilerler kana karisirsa bebek icin tehlikeli icmen lazim enfeksiyonun gecmesi lazim dedi.
Liyasmum Cnsklksz yani doktor geçmeyeceğini söylemiş , burada iki kişi içme dese içmeyecek misiniz ? Şu sayfadaki insanlara çok güveniyorsunuz
170217 Cnsklksz yani doktor dan daha iyi bilen varsa buyursun doktor olsun enfeksiyon ne kadar kötü çocuk için onu bi araştır bende kullanmak durumunda kaldım maalesef.
Ays_cskn Cnsklksz Benimde disim curumus buda kana karismis enfeksiyon olarak ben augmentin kullandim mecburi olarak cunku enfeksiyonda daha riskli tedavi edilmesse bence kullan ben doktoruma bile sormadan kullandim cunku kandaki durum beni korkutmustu degerim cok yuksek olmamasina ragmen
Mamamia Cnsklksz canım içmen gerekiyorsa bağırsaklarını desteklemeyi unutma yazıyorum sana bunları tüket antibiyotik bebeği etkilemesin .. tahin pekmez, kellepaça , lahana tuşusu , zeytin , ceviz , badem , sebze , ilikli kemik suyu tüket bol bol
Hayal95 Cnsklksz Bende yeni hamileyim idrar yollarında enfeksiyon var bende antibiyotik kullanıyorum zaten bu antibiyotikler gebelikte kullanılabilen ilaç..Bence enfeksiyon da bebeğe zarar verir