Habis07 Kızlar 28 haftalıgım bebek bu gunlerde sag tarafımda toplanıyor neden acaba sizin de oldumu hic
elifiii Habis07 kasilma olabilir, doktorunuzla konusun. 1 saat icinde 4 ve daha fazlasi tehlikeli olarak geciyor. muhim birsey degilse de dr un bilmesi onemli.
Prenses_annesi Habis07 bende çok oluyordu dr normal demişti 37 haftadayım hala oluyor doğum hazırlıkları yapıyorlar sanırım
Agg0207 Bende hep oluyo canım bi tarafa toplanıp sertleşiyor sonrada salıyor kendini 24. Haftadaym ben
Habis07 elifiii agrım sızım yok ama hic akıntım kanamam da yok arada yapıyor genede blemedim yarın bi sorarım olmadı