kubramomm Nurcanyks cevremde ki herkes erkek dedi bende kiz olmasını ilk duyduğumdan beri çok istiyorum ama içime erkekmiş gibi doğuyor bakalım ne olacak🥰 siz neye göre erkek dediniz burda erkek diyen bir tek siz çıktınız😁
[silindi] kubramomm amin inşallah cnm kendi bebişimi görünce bu kadar mutlu oluyorm çok güzel bi bebiş olcak sanırım allahım esirgesin hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım